Us presentem dues noves exposicions del mes d’octubre

Durant el mes d’octubre els visitants de la biblioteca podran veure dues noves exposicions als claustres de la planta baixa.

Per una banda, al Claustre de l’hemeroteca es podrà veure l’exposició “30 anys del Premi Marraco”, amb la selecció de les obres plàstiques que han estat guanyadores durant els 30 anys d’aquest certamen organitzat pel Centre Penitenciari de Ponent. El Premi Marraco és el certamen més antic dels organitzats pels tallers artístics dels centres penitenciaris catalans i té l’objectiu de fomentar la creativitat, la imaginació i la participació dels interns dins del marc de l’activitat artística i cultural com a elements afavoridors en el procés d’integració social. La mostra està organitzada pel Centre Penitenciari de Ponent, els Serveis Territorials de Cultura i la Biblioteca Pública de Lleida, i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Lleida i el Cercle de Belles Arts de Lleida. La inauguració serà el dia 6 d’octubre a les 13 h.

Per l’altra, el Claustre de l’Àrea infantil i juvenil acollirà l’exposició “500 depuradores: el sanejament a Catalunya, un model pioner”, una mostra que vol conscienciar la població que l’aigua és un recurs sostenible, fràgil i finit que cal preservar i fer-ne un ús responsable. A través dels 10 plafons que formen l’exposició, es dóna a conèixer el model de sanejament de Catalunya, un model pioner i d’èxit amb 500 depuradores que ha fet possible el tractament adient de les aigües residuals i que ha permès recuperar la qualitat de molts rius. Aquesta exposició ha estat produïda per l’Agència Catalana de l’Aigua, amb la col·laboració d’Acciona Agua i s’inaugurarà el dia 6 d’octubre a les 11 h.

Aquí us podeu descarregar el catàleg de l’exposició de l’Agència Catalana de l’Aigua.

Ambdues exposicions es podran veure fins el dia 30 d’octubre.

No us les perdeu!

Save