Torna el cicle “Els 10 de” amb el Dia de les escriptores

Dilluns 16 d’octubre la biblioteca reprèn el cicle de tertúlies literàries amb escriptors lleidatans “Els 10 de” amb la visita de l’escriptora Dolors Miquel. Aquest cicle té com a objectiu donar veu i difondre l’obra dels escriptors locals, i a la vegada promoure la lectura i els fons de la biblioteca per mitjà de les seves recomanacions.

El cicle està coordinat i conduït per la periodista Anna Sáez, que s’encarrega d’establir diàleg amb l’autor sobre la seva obra i modera el torn de preguntes, de manera que es fomenti la tertúlia entre els autors i els lectors.

Però abans d’aquesta trobada la biblioteca se suma per segon any consecutiu al Dia de les escriptores, un esdeveniment organitzat per l’Observatori Cultural de Gènere que compta amb la col·laboració de la Institució de les Lletres Catalanes, Barcelona Ciutat de la Literatura i l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana.

Amb el lema “Poderoses”, el Dia de les escriptores pretén apropar el públic a algunes escriptores que han deixat en la literatura petjada de la seva voluntat d’empoderament. L’acte comptarà amb la participació de membres del grup de lectura “Una habitació pròpia” que llegiran fragments de textos d’autores com M. Àngels Anglada o Virgínia Woolf que ens conviden a repensar la condició femenina des de la fortalesa i no la debilitat, des de l’acció i no la passivitat.

Us esperem a partir de les 18 h a la Sala d’actes. No hi falteu!

Save