La biblioteca acull l’exposició fotogràfica i de cartells de l’any fester 2016-2017 de la Festa de Moros i Cristians

Del 7 de novembre al 2 de desembre, el Claustre de l’Àrea infantil i juvenil de la Biblioteca Pública de Lleida acollirà l’exposició fotogràfica i de cartells de l’any fester 2016-2017 de la Festa de Moros i Cristians.

En aquesta exposició, organitzada per l’Associació de la Festa de Moros i Cristians i que compta amb la col·laboració dels Serveis Territorials de Cultura a Lleida i de la biblioteca, es podran veure fotografies i cartells de l’any fester 2016-2017, i dibuixos festers de Rafa Borlänsa.

La inauguració tindrà lloc el dimarts 7 de novembre a les 19 h, i en aquest mateix acte es farà el lliurament del Premi de Fotografia IX Memorial Xavier Aluja.