Prorroguem l’exposició “30 anys del Premi Marraco” fins el 30 de desembre!

A causa de la bona acollida que ha tingut l’exposició “30 anys del Premi Marraco”, s’ha ampliat el termini d’exhibició fins el 30 de desembre de 2018.

Aquesta exposició presenta la selecció de les obres plàstiques que han estat guanyadores durant els 30 anys del Premi Marraco, el certamen organitzat pel Centre Penitenciari de Ponent. Aquest certamen és el més antic dels organitzats pels tallers artístics dels centres penitenciaris catalans i té l’objectiu de fomentar la creativitat, la imaginació i la participació dels interns dins del marc de l’activitat artística i cultural com a elements afavoridors en el procés d’integració social.

La mostra està organitzada pel Centre Penitenciari de Ponent, els Serveis Territorials de Cultura i la Biblioteca Pública de Lleida, i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Lleida i el Cercle de Belles Arts de Lleida.

Si encara no l’heu visitat, no deixeu passar aquesta oportunitat!

Vídeo de l’exposició: https://www.youtube.com/watch?v=la3rqgIKIOw