L’Àrea Local us recomana…

… l’obra Història gràfica del Talladell : finals s. XIX fins el 1979, editada per L’Associació Cultural la Madruganya.

Aquesta obra pretén mostrar la història, la cultura popular, civil i religiosa i el pas del temps pel que fa al poble del Talladell  i la seva gent des de finals del segle XIX fins el 1979.

Un recull de fotografies i documents on cadascú pugui trobar el seu racó de la memòria, l’emoció de reviure moments inoblidables, de sentiments i de milers de records de les persones amb qui van compartir la vida.

Les fotografies i documents de La Història gràfica del Talladell estan contextualitzades i descrites gràcies a la col·laboració de persones que tenen una forta vinculació amb el poble

Talladell és una Entitat Municipal Descentralitzada (EMD) de Tàrrega, capital de l’Urgell.