Celebrem la cloenda de l’any Màrius Torres a la biblioteca

Màrius Torres, el poeta de la ciutat, ens deixava el desembre de 1942, ara fa 75 anys. Per això l’any 2017 s’ha commemorat l’Any Màrius Torres, amb el lema 75 anys d’absència/presència ( Màrius Torres 1942-2017), i s’han celebrat un seguit d’accions i actes públics de record i homenatge.

Per cloure aquest aniversari, el dimecres 17 de gener a les 19 h, tindrà lloc a la biblioteca l’acte “A Màrius Torres, dels seus lectors”, una taula rodona en què diversos lectors de Màrius Torres recitaran i comentaran els seus textos preferits del poeta.

Aquesta activitat, organitzada per Òmnium Cultural Lleida-Ponent, comptarà amb la participació d’Amat Baró, Pep Coll, Teresa Ibars, Xavier Macià, Núria Serrate i Pep Tort, introduïts per Salvador Escudé.

L’acte compta amb la col·laboració de la Biblioteca Pública de Lleida, el Departament de cultura de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Lleida.

Us hi esperem!