Al gener, parlem de drets humans a la biblioteca en el marc del projecte “Biblioteques sense fronteres”

Dimecres 24 de gener tindran lloc a la biblioteca dues activitats en el marc del projecte “Biblioteques sense fronteres”, impulsat pel Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya i l’Agència Catalana de Cooperació per al Desenvolupament.

Aquest projecte ha desplegat una campanya de sensibilització sobre el Programa Català de Protecció de Defensores i Defensores de Drets Humans amb activitats a diverses biblioteques catalanes.

Així, a la biblioteca s’ha organitzat una hora del conte sobre els drets humans i una xerrada amb els testimonis presencials de dues persones defensores dels drets humans a Colòmbia i acollides a Catalunya.

18 h. Claustre de l’Àrea infantil i juvenil.
L’hora del conte. “Uns drets humans de conte”, a càrrec de l’associació Vivim del cuentu. Adreçat a nens i nenes de 3 a 8 anys. Sense inscripció prèvia.

19 h. Sala d’actes.
“La realitat de Colòmbia des de la mirada de les defensores i defensors de drets humans. Presència i testimoni de lluita”. Xerrada i trobada amb testimonis personals. Amb la presència de Silvia Irene Berrocal i Edilberto Daza, persones defensores de drets humans de Colòmbia protegides i acollides a Catalunya en el Programa Català de Protecció de Defensors i Defensores dels Drets Humans 2017.
Amb la participació de Garrigues Cooperació Internacional i Amigos MIRA Espanya i amb el surport de la Coordinadora d’ONG i altres Moviments Solidaris de Lleida.

Us hi esperem!