Any 2017: quantes donacions hem rebut i què n’hem fet?

A la Biblioteca acceptem donacions dels nostres usuaris tenint en compte els següents criteris: que siguin documents actuals (llibres, CD o DVD), obres sobre Lleida o d’autors lleidatans i també col·leccions complertes.

Davant de la impossibilitat d’incorporar totes aquestes donacions el 2012 va sorgir l’espai “Tria i remena” i el servei de “Redistribució de documents”.

Durant l’any 2017 la Biblioteca ha rebut en donació aproximadament uns 11278 documents, dels quals 1740 han passat a formar part del seu fons, 1993 s’han redistribuït a altres entitats i 5489 s’han posat a disposició dels usuaris a l’espai “Tria i Remena”. La resta, s’han desestimat o estan pendents de revisió.

A la nostra pàgina web podeu consultar la Memòria del Servei de recollida de donacions i redistribució de documents amb el llistat d’entitats que han utilitzat el servei de Redistribució de documents durant l’any passat.

Si esteu interessats en donar documents a la biblioteca descarregueu-vos la Política d’acceptació de donacions on trobareu tota la informació necessària. I si sou una entitat i voleu venir a buscar documents per incorporar al vostre centre ompliu el Formulari de sol·licitud de documents procedents de donacions i contacteu amb la biblioteca per pactar el dia de visita.