Avantatges amb el carnet de la biblioteca

Ser soci de la biblioteca té més avantatges que mai, ja que presentant el vostre carnet d’usuari obtindreu descomptes a espectacles de teatre, dansa, exposicions, cinema i activitats formatives de diferents entitats de la ciutat de Lleida i Catalunya.

Algunes d’aquestes entitats són l’Auditori Enric Granados, el Cafè del Teatre, el CaixaForum Lleida, el Teatre Municipial de l’Escorxador i Teatre de La Llotja entre altres.

L’últim avantatge incorporat i que pot gaudir-se des d’aquest mes de febrer és la visita gratuïta al Castell dels Templers.

Podeu consultar les activitats ofertes actualment i les seves condicions a l’apartat avantatges amb el carnet de la nostra pàgina web. A l’expositor de l’entrada de la biblioteca també hi trobareu fulletons amb la programació de les entitats amb qui col·laborem.

2 pensaments sobre “Avantatges amb el carnet de la biblioteca

1. Hola bon dia,

Voldria saber si es pot gaudir d´aquests descomptes amb el carnet de la biblioteca pública d´Alpicat. Espero la seva resposta. Gràcies

Cristina Bertran

2018-02-02 9:05 GMT+01:00 Blog de la Biblioteca Pública de Lleida :

> bibliotecadelleida posted: “Ser soci de la biblioteca té més avantatges > que mai, ja que presentant el vostre carnet d’usuari obtindreu descomptes a > espectacles de teatre, dansa, exposicions, cinema i activitats formatives > de diferents entitats de la ciutat de Lleida i Catalunya. ” >

M'agrada

• Hola Cristina,
      els avantatges i descomptes que nosaltres publiquem són pactats per al carnet de la nostra biblioteca. Contacta amb la Biblioteca d’Alpicat per saber si també tenen en marxa algun tipus de col·laboració amb entitats culturals que ofereixin descomptes.
      Cordialment,
      Biblioteca Pública de Lleida