Gaudeix de descomptes a l’ANIMAC amb el carnet de la biblioteca!

Animac, la Mostra Internacional de Cinema d’Animació de Catalunya organitzada per l’Ajuntament de Lleida, celebra aquest any la seva 22a edició del 22 al 25 de febrer a Lleida.

Enguany, l’Animac vol celebrar la unió creativa i les sinergies entre animació i música. Del jazz al techno, de la música clàssica als paisatges sonors més experimentals, l’animació vibra en les pantalles amb músiques extraordinàries. La programació inclourà retrospectives, projeccions especials, i sessions amb música en directe.

Com en les anteriors edicions, els usuaris de la Biblioteca Pública de Lleida poden gaudir d’entrada reduïda presentant a taquilla el carnet de la biblioteca.

Punts oficials de venda d’entrades:
VENDA ANTICIPADA ONLINE: AQUÍ
De l’1 al 20 de febrer de 2018. Caldrà mostrar el carnet de la biblioteca a l’hora d’accedir al recinte.

VENDA DURANT LA MOSTRA
A la Taquilla Animac (al Hall del Teatre de la Llotja. Av. Tortosa 6-8)
Horari: de 9 a 13.30 h i de 15.30 h fins mitja hora abans de l’inici de l’última sessió.

Per a més informació visita la web www.animac.cat

Llocs:
-La Llotja de Lleida. Av. Tortosa 6-8; 25005 Lleida
-CaixaForum. Av. Blondel, 3 ; 25002 Lleida
-Cafè del Teatre. C. Roca Labrador, 2, bis, 25003 Lleida
-La casa de la bomba. C. Camp de Mart, 31, 25006 Lleida

Dies: 22, 23, 24 i 25 de febrer de 2018.

Nota: La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de possibles canvis o anul·lacions d’activitats programades al Festival ANIMAC. Es recomana consultar les cartelleres oficials del festival per tenir la informació actualitzada.