La biblioteca participa en el III Pla Municipal de Polítiques d’Igualtat de Gènere a Lleida

L’Ajuntament de Lleida ha publicat el III Pla Municipal de Polítiques d’Igualtat de Gènere a Lleida, realitzat conjuntament amb una àmplia representació dels agents i actors socials de la ciutat, en especial, els liderats per dones.

La Biblioteca Pública de Lleida ha estat convidada a participar-hi a través de dues accions que es desenvoluparan durant el període de vigència del Pla, del 2017 al 2021, i que s’emmarquen dins les línies estratègiques de Coeducació i transmissió d’una cultura igualitària i Reconeixement del lideratge i la participació de les dones.

Concretament, durant l’any 2018, les accions que es realitzaran a la biblioteca en el marc del Pla d’igualtat seran les següents:

-“AdA: abecedari d’autores”. Mostra de documents de la biblioteca escrits per dones destacades en diferents àmbits del coneixement.

Del 8 al 29 de març al vestíbul d’entrada de la biblioteca.

Visita guiada a l’exposició “AdA: abecedari d’autores” i al centre d’interès “Dones i feminisme”.

Dilluns 12 de març a les 16.30 h. Inscripcions al Casal de la Dona. Places limitades.

-Hora del conte “Dones que fan història”, a càrrec de Mertxe París.

Dimarts 20 de març a les 18 h.

Us convidem a participar-hi!