La biblioteca acull l’exposició “Les altres cares del Centre Històric. Reptes i oportunitats d’una realitat desconeguda”

“Les altres cares del Centre Històric”, és una iniciativa impulsada des del Pla de Desenvolupament Comunitari (PDC) del Centre històric que neix amb la intencionalitat de donar a conèixer als espectadors, diverses persones del barri o vinculades a aquest. Amb el seu testimoni trenquen aquells prejudicis i estereotips latents entre les converses, opinions i pensaments de la comunitat enfront al barri i les persones que hi viuen.

A partir de la unió del teixit social i cultural on la fotografia posa la imatge i les paraules la veu, neix una exposició que reflecteix la realitat menys coneguda del Centre Històric, gràcies a la col·laboració dels alumnes del CFGS de fotografia i del CFGS de disseny gràfic de l’EAM Leandre Cristòfol, el Centre d’Art La Panera i la Fundació Orfeó Lleidatà, juntament amb altres agents del barri com el Centre de Recursos Juvenils “La Palma”, la Ciberaula Municipal Gairoles, Càritas Diocesana Lleida, Salesians Sant Jordi – PES Lleida, l’Associació Prosec, Mossos d’Esquadra, Guàrdia Urbana, Serveis Socials Municipals del Centre Històric , Educadora d’Entorn del Centre Històric i l’Ajuntament de Lleida.

El Pla de Desenvolupament Comunitari del Centre Històric és una iniciativa de l’Ajuntament de Lleida i el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat, que l’Associació PROSEC gestiona a l’entorn del barri, per generar processos participatius, impulsant projectes entre la comunitat i el teixit associatiu amb la finalitat de millorar la convivència i la cohesió social dels veïns i les veïnes del Centre Històric.

L’exposició es podrà veure a la Biblioteca Pública de Lleida del 13 de març al 7 d’abril de 2018. Divendres 16 de març es desenvoluparà un taller participatiu adreçat a usuaris del Pla de Desenvolupament Comunitari del Centre Històric.

Es poden concertar visites guiades per a grups amb la tècnica del Pla de Desenvolupament Comunitari del Centre Històric (pdcbarriantic@paeria.es).

Us hi esperem!