Novetats d’autors locals {Sant Jordi 2018}

Aquesta setmana, que ja podem trobar les novetats de Sant Jordi a les llibreries, no podem oblidar els autors locals.

baixaEn Pep Coll, escriptor de capçalera de la biblioteca, ens presenta Al mateix riu d’Heràclit, publicat per l’editorial Proa. En aquesta obra l’autor ens transporta a la Grècia Antiga.

L’any 1972, un estudiant de la Universitat de Barcelona troba un manuscrit amb la biografia d’Heràclit, escrit pel seu esclau a canvi d’obtenir la llibertat. Aquesta biografia novel·lada relata els esdeveniments més importants de l’època.

978849975944.gifMontse Sanjuan ens delecta aquest Sant Jordi amb la seva nova novel·la, el tercer títol de la sèrie de la sergent Anna Grimm titulat Memòria mortal.  Aquesta obra està inclosa dins de la nova col·lecció de novel·la negra de Pagès editors, “Lo Marraco negre”.

La sergent Grimm haurà d’enfrontar-se a dos casos alhora que transcorren paral·lelament. Per un costat, tenim un crim amb quatre morts d’una prestigiosa família de joiers de Lleida i per altre, en Pau Caralt, company agent de la sergent, li exposa un greu problema. És un cas relacionat amb el seu germà petit, assassinat vint-i-cinc anys enrere.

978849975957Fantàstica novel·la policíaca que té l’afegit de que la trama transcorre principalment a la ciutat de Lleida.

Marta Alòs, dins de la mateixa col·lecció “Lo Marraco negre”, ens presenta el seu debut dins de la novel·la negra amb l’obra Ulls maragda. La història també té com escenari principal la ciutat de Lleida i comença amb la troballa del cadàver d’una jove becària de la Udl a qui han arrancat els ulls.

9788494762543Gloria Martín, després de la seva segona novel.la Cuando yo era Antonio Molina, ens sorprèn amb El Destino de las violetas, una història amargament còmica protagonitzada per Casilda García,  àlies “La  Cul”.

Totes aquestes novetats i moltes més les podeu trobar per Sant Jordi a la Biblioteca, a la sala de Col·lecció Local. Podeu anar fent boca si us descarregueu la guia Novetats de Sant Jordi de l’Àrea Local.

Per Sant Jordi i tot l’any, recolzem els autors locals!

Bona diada del llibre!