Bibliociència solidària a la biblioteca

Dimecres 25 d’abril a les 18 h tindrà lloc a la biblioteca una activitat vinculada amb La Marató de TV3, que donarà a conèixer els resultats d’un dels projectes solidaris finançats amb La Marató a la ciutat de Lleida.

Concretament, el Dr. Purroy i l’equip de l’Institut de Recerca Biomèdica de Lleida  explicaran el projecte de recerca en ictus a Lleida finançat amb La Marató de l’any 2010 dedicada a l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals.

L’activitat constarà amb l’explicació del projecte i posteriorment hi haurà una activitat experimental d’observació d’un cervell amb isquèmia cerebral, amb la finalitat que els assistents visquin en directe la investigació que s’ha fet possible de manera solidària.

Aquesta sessió està organitzada per la Fundació La Marató de TV3 i  l’IRB Lleida i compta amb la col·laboració de la biblioteca.

Us hi esperem!

Bibliociència solidària. La recerca en ictus a Lleida, a càrrec del Dr. Purroy i l’equip de l’IRB Lleida.

Dimecres 25 d’abril a les 18h a la Sala d’actes de la Biblioteca Pública de Lleida.