GRILL: Grup de Recomanacions Infantils de Lleida

El GRILL (Grup de Recomanacions Infantils de Lleida) està format per una vintena de bibliotecàries de 15 biblioteques que es troben dins de la província de Lleida.
Ens hem constituït com a un grup de treball per discutir temes relatius a les biblioteques infantils, tenint en compte des de la col·lecció fins a l’organització de seminaris, visites a altres equipaments, i també per compartir recursos entre tots els professionals que hi formem part.

Aquest passat 23 d’abril, Diada de Sant Jordi, es va inaugurar el blog El GRILL (Grup de Recomanacions Infantils de Lleida) on l’àrea infantil de la Biblioteca Pública de Lleida hi col·labora elaborant continguts de forma periòdica.

Que hi podeu trobar?

• Ressenyes de novetats sobre contes, còmics, llibres de coneixements i àlbums il·lustrats
  • Banc de bones pràctiques: intercanvi d’experiències entre altres biblioteques del territori
  • Notícies: relacionades amb la literatura infantil que ens puguin interessar tant dins com a fora del territori
  • Recull de bones activitats fetes a les nostres biblioteques

Les ressenyes que apareixeran a blog portaran el logotip del GRILL als lloms de les portades dels llibres infantils. Si busqueu el logotip per les prestatgeries us ajudarà a trobar bons llibres!

Si voleu seguir les nostres aportacions ens trobareu aquí: Blog del GRILL.