La biblioteca amb el festival “El Segre de Negre”

Els dies 1 i 2 de juny se celebra a Lleida la 3a edició del festival de novel·la negra i criminal “El Segre de Negre. Seran dues jornades plenes de xerrades, taules rodones, projeccions, lectures, presentacions de llibres, arts escèniques i, en definitiva, un espai compartit entre lectors i autors. A més, el 2018 s’enceta l’Any Pedrolo i el Segre de Negre vol retre homenatge a l’aclamat escriptor de les nostres terres que també va cultivar el gènere policíac.

Des de la biblioteca ens sumem a aquesta iniciativa de Pagès Editors i l’Institut d’Estudis Ilerdencs amb un aparador de novel·la negra i també organitzant un taller d’escriptura de novel·la negra per a joves a càrrec de l’escriptor Ramon Usall.

Per a participar-hi cal inscriure’s prèviament a través del formulari d’inscripció a les activitats per a joves i adults de la biblioteca. Places limitades.

Informació del taller:

Dia: dissabte 2 de juny
Horari: d’11 a 13 h
Lletres i crims: un viatge per la història de la novel·la negra i criminal. Enigmes de biblioteca“. Taller d’escriptura de novel·la negra per a joves a càrrec de Ramon Usall.
Taller dirigit a joves a partir de 13 anys.
Els Urban Sketchers deixaran constància dels fets.

En acabar, hi haurà la presentació de les novetats de novel·la juvenil del grup “Poker de Llibres”.

Podeu consultar el programa del festival El Segre de Negre clicant aquí.

Us animem a participar i gaudir del festival i de la novel·la negra i criminal!