Noves bosses per als préstecs de la biblioteca

Si recentment heu vingut a la biblioteca a fer préstec haureu vist que tenim noves bosses per a que us endugueu els documents a casa.

Aquestes bosses, rebudes del patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, tenen un doble objectiu: promocionar el Pirineu i les Terres de Lleida en motiu de la celebració de l’Any Europeu del Patrimoni Cultural i també protegir els documents de la biblioteca que surten en préstec.

N’hem rebut un bon nombre, adaptades en mida a les necessitats reals del servei per al que estan pensades, i les anirem repartint entre els usuaris que vingueu a fer préstec els propers mesos.

Recordeu que us podeu endur fins a 30 documents durant 30 dies, tal com podeu consultar a la normativa de préstec de la nostra pàgina web. Esperem que us agradin tant com a nosaltres!

Un pensament sobre “Noves bosses per als préstecs de la biblioteca

1. Bosses de plàstic???

NO!!!! Per favor!!! De paper!!!

Maria Castelló Nòria
    Secció de Boscos i Recursos Forestals
    Serveis Territorials a Lleida
    Departament d’Agricultura,
    Ramaderia, Pesca i Alimentació

Camp de Mart, 35
    25004 Lleida
    • 973 246650
    mcastello@gencat.cat
    Abans d’imprimir aquest correu, assegureu-vos que és del tot necessari. El medi ambient és cosa de tothom!
    La informació continguda en aquest missatge és confidencial. Si no sou un dels destinataris definits o algú responsable de fer-los-el arribar, aleshores heu rebut aquest missatge per error i no esteu autoritzat a llegir-lo, retenir-lo o distribuir-lo. Us demanem que esborreu el missatge i els documents annexos, comuniqueu immediatament la incidència al remitent i us absteniu d’utilitzar les dades personals que hi consten.

M'agrada