Nova edició del Festival SIMFONIC a la biblioteca!

El proper dissabte 9 de juny a partir de les 18h, més de 300 alumnes d’escoles de música de Lleida participaran a la vuitena edició del Festival SIMFONIC . Els concerts se celebren a diferents espais de manera gratuïta i agrupant diferents estils musicals. Com en els darrers anys, la Biblioteca Pública de Lleida acollirà el concert de l’Aula de sons de Lleida.

Així mateix, la ciutat de Lleida acollirà 3 concerts simultanis més de les diferents escoles de música de la ciutat: acordions a l’Església Romànica de Sant Martí; pop-rock al Pati IEI de la Diputació de Lleida i música tradicional al CaixaForum Lleida. També les poblacions d’Alguaire i Mollerussa participen al festival, amb concerts de música clàssica i cant coral, respectivament.

En aquesta vuitena edició, el Festival SIMFONIC compta amb l’apadrinament del cor Barcelona Gospel Messengers , protagonista  del videoclip de presentació del Festival. La cançó  “Oh Happy Day!” sonarà el dia 19 de juny a les 19h de manera simultània a tots els concerts.

Enllaç al videoclip: https://youtu.be/PwSPKSBCnEE

La iniciativa SIMFONIC  és impulsada per l’Associació SIMFONIC, amb l’objectiu de visualitzar la tasca que realitzen les Escoles de Música, entenent l’aprenentatge musical com una inversió en educació i aconseguint que els joves músics siguin els protagonistes.

Podeu consultar els concerts que es realitzen a Lleida clicant aquí.