Vine al taller de fanalets a la Biblioteca!

Dijous 11 de juliol tindrà lloc a la biblioteca el ja tradicional taller de confecció de fanalets. Els nens i nenes participants podran fer el seu fanalet de Sant Jaume seguint les instruccions del Carles Domènech. La novetat d’enguany és que hem programat dues sessions del taller, per tal de poder donar oportunitat de participar a més nens i nenes. Així, es podrà escollir entre la sessió del matí (d’11 a 13 h) i la de tarda (de 17.30 a 19.30 h).

Els infants participants en aquest taller podran presentar el seu fanalet al concurs de fanalets de Sant Jaume que organitza anualment l’Agrupació Ilerdenca de Pessebristes.

El taller està adreçat a nens i nenes a partir de 4 anys i per a participar-hi cal inscriure’s prèviament, a partir del 4 de juliol, a través del formulari web. Places limitades.

Us hi esperem!