Aquest estiu fes una cita a cegues amb la biblioteca!

Aquest mes de juliol la biblioteca et proposa una nova experiència que no podràs rebutjar. T’hem preparat una cita a cegues perquè descobreixis nous personatges i llocs, i noves històries i sensacions.

Al vestíbul de recepció hi trobaràs uns paquets sorpresa amb una quinzena de propostes temàtiques per endur-te en préstec amb el carnet de la biblioteca. A dins hi ha fins a 6 documents de diferents tipus (novel·les, llibres infantils, pel·lícules, revistes…) sobre una temàtica concreta perquè puguis descobrir-la o aprofundir-hi si ja la coneixes.

De moment s’han confeccionat una quinzena de lots diferents amb temàtiques tan diverses com: descobrir el país nipó, la xocolata, el silenci, els vampirs o Paris. Tu tries la temàtica però no sabràs quins documents et trobaràs fins que facis el préstec i obris el paquet!

T’animem a tenir una cita a cegues amb la biblioteca. Et sorprendrà!