Aquest estiu, descobreix què hi ha més enllà del món de la mà de la biblioteca!

La Biblioteca Pública de Lleida ha preparat una nova mostra de fons amb documents de les diferents àrees per tal de facilitar als usuaris i usuàries la tria de lectures i materials per l’estiu.

Enguany, la mostra es titula “Més enllà del món”, i els documents que s’hi poden trobar són sobre ciència-ficció i literatura fantàstica, dos gèneres literaris i cinematogràfics basats generalment en l’exploració de les possibilitats imaginades de la ciència, la tecnologia, la societat i la vida del futur.

Així, s’hi podran trobar novel·les per a joves i adults tant de títols clàssics com d’autors contemporanis i noves veus, còmics, revistes i DVD. La mostra es complementarà amb una guia de lectura on hi haurà una selecció de tots aquests documents que es poden trobar a la biblioteca i a d’altres biblioteques del Sistema de Lectura Pública de Catalunya.

La mostra estarà instal·lada al Claustre de l’àrea infantil i juvenil durant els mesos de juliol i agost.

Us animem a visitar-la i a endinsar-vos en aquests gèneres!