A l’estiu… lectures “lleugeres”

Estiu, vacances, piscina, viatges, esperes als aeroports… i bosses, maletes, tovalloles, para-sols… Que tot aquest equipatge no faci que no t’enduguis una bona lectura per gaudir dels dies d’estiu!

Pels qui no podem passar ni un dia sense una estona amb un llibre a les mans aquest estiu us recomanem dues propostes de lectures “lleugeres”.

© The book of wisdom

En primer lloc la més lleugera, els llibres electrònics que podeu trobar a la plataforma eBiblio, que ofereix el servei de préstec gratuït de llibres electrònics per a la seva lectura en diferents dispositius, entre ells: ordinadors de taula, portàtils, tauletes, mòbils o lectors de llibres electrònics.

Per fer ús d’eBiblio només cal disposar del carnet d’usuari de les biblioteques del Sistema de Lectura Pública de Catalunya.

Es pot accedir a la plataforma e-biblio des de l’adreça http://catalunya.ebiblio.cat/.

I en segon lloc us recomanem les Lectures de butxaca, una secció de llibres de butxaca creada al 100% amb llibres donats pels nostres usuris. Perquè els bons libres també poden ser petits, petits, tant petits com per cabre dins d’una butxaca!

Així doncs, entreu, passeu i remeneu pels prestatges dels llibres petits, que segurament trobareu un gran tresor!

A l’estiu… vine a la Biblioteca!