Obrim les inscripcions per a un nou curs dels grups de lectura!

Els Grups de lectura són una activitat de tertúlia i debat al voltant d’un llibre amb l’objectiu de fomentar l’hàbit de la lectura, el gust per la conversa, i, a la vegada, oferir itineraris de lectura als participants. Any rere any és una de les activitats per a adults amb més èxit de la biblioteca i, a més, aquest curs ampliem l’oferta amb 2 grups temàtics nous!

Què cal per formar part d’un grup de lectura?

• Tenir carnet de la biblioteca.
  • Inscriure’s prèviament del 20 d’agost al 17 de setembre, a través del formulari web per a cada grup de lectura.
  • Imprescindible aportar a la primera sessió un exemplar del títol que s’indica a cada grup i que passarà a formar part del fons de la biblioteca.
  • La no assistència, sense justificar, a dues sessions comportarà la pèrdua de plaça.

El 20 d’agost de 2018 s’obriran les inscripcions al curs 2018-2019 dels grups de lectura i el termini per inscriure’s finalitzarà el 17 de setembre. La biblioteca es posarà en contacte amb les persones interessades per confirmar o denegar la inscripció.

Les inscripcions es realitzen a través d’internet, mitjançant els formularis per a cada grup. No obstant això, també hi haurà butlletes d’inscripció a recepció en cas que no es pugui realitzar per internet. Es permetrà formar part de 2 grups de lectura per persona com a màxim.

Oferta de grups de lectura per al curs 2018-2019

Per al curs 2018-2019, la biblioteca ha programat un total de 12 grups de lectura de diferents temàtiques i ha incorporat 2 nous grups temàtics.

Més informació a: http://bibliotecalleida.gencat.cat/ca/actualitat/bpl_activitats/bpl_clubs_de_lectura/