La biblioteca acull l’exposició fotogràfica “Amazic Amhàric”

Del 12 de setembre al 31 d’octubre de 2018 es podrà veure a la Biblioteca Pública de Lleida l’exposició “Amazic Amhàric”, un recorregut fotogràfic de dos territoris ancestrals com són una part del Marroc berber i la meitat nord d’Etiòpia.

L’exposició consta de 28 de fotografies de Llorenç Melgosa, en les quals, l’autor, vol evocar els paratges d’aquests emblemàtics territoris africans des de 2 àmbits diferents: paisatge i gent. Així, es podran veure instantànies tals com els bells deserts d’Erfoud, els contrastos de colors de la vall del Dades, poblats de l’Atlas, i diversos retrats de personatges etíops, de la zona del llac Tana i de les ciutats d’Axum, Lalibela i Harar, entre altres.

La inauguració tindrà lloc el dimecres 12 de setembre a les 19 h i el dissabte 22 de setembre a les 12 h hi haurà una visita guiada oberta al públic en general a càrrec de l’autor Llorenç Melgosa.

Aquesta exposició compta amb el suport dels Serveis Territorials de Cultura a Lleida i de la biblioteca.

Us convidem a visitar-la!