La biblioteca acull l’exposició fotogràfica “Amazic Amhàric”

Del 12 de setembre al 31 d’octubre de 2018 es podrà veure a la Biblioteca Pública de Lleida l’exposició “Amazic Amhàric”, un recorregut fotogràfic de dos territoris ancestrals com són una part del Marroc berber i la meitat nord d’Etiòpia.

L’exposició, amb una seixantena de fotografies de Llorenç Melgosa, vol evocar els paratges d’aquests territoris d’Àfrica des de 4 àmbits diferents: arquitectura, paisatge, mercat i gent. Així, es podran veure instantànies panoràmiques de ciutats com Fes, els bells deserts d’Erfoud, els contrastos de colors de la vall del Dades o l’ambient de la ciutat i els mercats de Marrakech.

La inauguració tindrà lloc el dimecres 12 de setembre a les 19 h i el dissabte 22 de setembre a les 12 h hi haurà una visita guiada oberta al públic en general a càrrec de l’autor Llorenç Melgosa.

Aquesta exposició compta amb el suport dels Serveis Territorials de Cultura a Lleida i de la biblioteca.

Us convidem a visitar-la!