Coneixes l’Àrea Local?

L’Àrea de Col·lecció Local de la biblioteca Pública de Lleida és, segurament, una de les sales més desconegudes dels nostres usuaris, ja sigui perquè es troba una mica amagada a la segona planta i hi ha qui no té costum de pujar més amunt de la primera o perquè el fons és més específic…

La veritat és que en aquesta sala també podeu trobar documents que siguin del vostre interès. En concret recull tota la documentació relacionada amb les comarques de Lleida, així com tots els documents publicats per gent de Lleida o sobre gent de Lleida, sigui quin sigui el tipus de material o de suport (llibres, revistes, fulletons, cartells, materials audiovisuals, etc).

Val a dir també que aquesta sala té una característica diferent a la resta de la biblioteca i és que molts dels seus documents són exclosos de préstec perquè tothom hi pugui accedir fàcilment. La major part d’ells, però, consten d’un segon exemplar prestable.

Tret dels llibres de temàtica variada de la ciutat de Lleida i província, destaquem també l’apartat de novel·la on hi podeu trobar les obres dels escriptors lleidatans. Intentem comprar més d’un exemplar de cada títol perquè un sempre estigui a la sala a disposició de l’usuari.

La sala també ofereix, prèvia petició, la consulta del material del Fons Antic, creat a partir dels materials bibliogràfics de les biblioteques, convents i entitats religioses afectades per la Desamortització de Mendizábal.

Així doncs si necessiteu fer alguna consulta, voleu conèixer una mica més la ciutat de Lleida i tota la seva província, els seus personatges i els escriptors no dubteu en visitar-nos.

Vine a la Biblioteca i  coneix la Sala Local. T’hi esperem!