Tornen les sessions del cicle “Els 10 de”

Des de l’any 2015 la biblioteca porta a terme el cicle de trobades amb escriptors i escriptores locals “Els 10 de, on un cop al mes, autors i autores de les terres de Lleida presenten la seva obra i també les seves 10 lectures imprescindibles al públic assistent.

Començarem aquesta nova temporada el dilluns 15 d’octubre amb la visita de l’escriptora Núria Perpinyà, autora de diverses novel·les, obres de teatre, relats i assaig. Amb ella podrem parlar de la seva variada obra i del seu últim llibre “I, de sobte, el paradís”, publicat aquest mateix any.

A més, amb motiu de la celebració del Dia de les escriptores, les persones assistents tindran oportunitat de llegir textos literaris escrits per dones, amb el lema “Rebels i transgressores”.

Les sessions són coordinades i conduïdes per la periodista Anna Sàez i es realitzen a les 18.30 h al vestíbul de l’Àrea de col·lecció local.

Us hi esperem!