Promovem la salut bucodental des de la infància amb l’hora del conte “La fada de les dents”

El Servei de Biblioteques del Departament de Cultura i el Col·legi Oficial d’Odontòlegs i Estomatòlegs de Catalunya (COEC) impulsen el projecte “La Fada de les dents” a les biblioteques públiques. Es tracta d’un projecte del COEC que té per objectiu fomentar l’educació en salut bucodental entre els infants a través de la lectura.

Dins de les accions que es duran a terme, el COEC ha editat el llibre infantil La veritable història de la fada de les dents, escrit per l’odontòleg i escriptor Albert Juvany i il·lustrat per Elena Frauca, del qual es distribuiran 400 exemplars a les biblioteques públiques de Catalunya.

Igualment s’han seleccionat un total de tretze biblioteques públiques de tot el territori i representants de tota la població de Catalunya per tal de difondre entre els infants els consells bucodentals del llibre a través d’una activitat de contacontes. Juntament amb aquesta activitat, una persona professional de l’odontologia realitzarà un taller que donarà a conèixer la importància de la salut oral i els bons hàbits de salut bucodental als nens i nenes assistents i a les persones adultes que els acompanyin. S’obsequiarà a les famílies assistents amb un exemplar del llibre “La veritable història de la fada de les dents”, amb un màxim de 30 exemplars per biblioteca.

A la Biblioteca Pública de Lleida aquesta activitat es realitzarà el dimarts 20 de novembre a les 18 h, a la Sala d’actes i està especialment adreçada a nens i nenes de 5 a 10 anys i les seves famílies.

Us hi esperem!