Presentem la bibliografia #MónJove

El Servei de Biblioteques del Departament de Cultura acaba de publicar la bibliografia Món jove: recomanacions per a fer lectors adolescents, adreçada als conductors de clubs de lectura i als professionals que volen treballar temes d’interès dels adolescents.

Aquesta guia inclou els títols més nous de llibres de coneixements, novel·les, còmics i pel·lícules, dividits en grans camps temàtics que abasten els canvis físics i emocionals que es viuen en l’adolescència, les relacions amb la família i amics, la preocupació pels estudis i el futur professional.

La guia ha estat coordinada per la secció de Col·lecció del Servei de biblioteques i ha comptat amb la participació de diversos bibliotecaris d’arreu de Catalunya, entre les quals, la nostra companya responsable de l’Àrea infantil i juvenil, Xosse Nofre. També ha comptat amb el suport i la presentació de Jaume Funes, psicòleg, educador i periodista.

Podeu descarregar-vos la guia clicant a Guia Món jove.