Code Club a la biblioteca! Si tens entre 9 i 12 anys, t’ensenyem a programar!

Els Code Club (en català: clubs de codi o clubs de programació) són una xarxa d’activitats gratuïtes totalment gestionades per voluntaris amb l’objectiu que els infants tinguin l’oportunitat d’aprendre a programar. Aquestes activitats es porten a terme en horari extra-escolar, ja sigui a la mateixa escola, a un biblioteca, un centre cívic o qualsevol lloc que disposi d’ordinadors. Actualment, hi ha més de 1350 Code Clubs repartits per tot el món.

A partir del mes de gener de 2019, la Biblioteca Pública de Lleida formarà part d’aquesta xarxa i oferirà aquesta activitat, adreçada a nens i nenes de 9 a 12 anys que vulguin aprendre a programar de forma divertida.

Es realitzaran un total de 12 sessions impartides per una professora voluntària, que ensenyarà als nens i nenes participants els conceptes més elementals de la programació amb el programari Scratch. L’activitat tindrà lloc a l’aula de formació de la biblioteca tots els dilluns de 17.30h a 19 h del 14 de gener a l’1 d’abril de 2019. Per a participar-hi cal inscriure’s prèviament a l’Àrea infantil i juvenil. Les places són limitades.

El Code Club a les biblioteques és una iniciativa del Servei de Biblioteques de la Generalitat, que juntament amb Code Club Catalunya i les universitats UOC, UPC-FIB, UDG, UPF, UB-Biblioteconomia i Elisava, vol iniciar als nens i nenes de 9 a 12 anys a la programació d’ordinadors mitjançant tallers gratuïts i gestionats per persones voluntàries.

Us animem a participar-hi!

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )