Nous tallers d’informàtica i mòbils a la biblioteca!

La biblioteca ofereix, durant els mesos de febrer i març, tallers bàsics d’informàtica i mòbils per tal d’iniciar i acompanyar els usuaris adults que ho desitgin en l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació.

En aquesta edició s’han programat els següents tallers:

• Taller d’iniciació a la informàtica i a internet. Taller de 4 sessions adreçat a usuaris sense coneixements previs d’informàtica. S’aprendrà el funcionament bàsic de l’ordinador, ús del ratolí, crear carpetes i documents, nocions bàsiques per navegar per internet, la creació d’un compte de correu electrònic…

• Taller d’ús de smartphones. Nivell bàsic. Taller de 2 sessions adreçat a usuaris de telèfons mòbils Android o Iphone que tenen poca experiència en el seu ús. S’aprendrà les nocions bàsiques per a utilitzar i configurar el telèfon mòbil intel·ligent, gestionar l’agenda de contactes, descarregar aplicacions i navegar per internet. Cal portar el telèfon.
  • Taller d’ús de smartphones. Nivell avançat. Taller de 2 sessions adreçat a usuaris de telèfons mòbils Android o Iphone amb experiència o que hagin fet el taller de nivell bàsic. S’aprofundirà en aplicacions i configuració avançada del telèfon mòbil intel·ligent. Cal portar el telèfon i dominar-ne les funcions bàsiques.
  • NOU! Missatgeria al mòbil. WhatsApp i més. Taller de dues sessions adreçat a usuaris de telèfons mòbils Android o Iphone. S’aprofundirà en aplicacions de missatgeria com WhatsApp i SMS i en l’ús del correu electrònic al mòbil. Cal portar el telèfon i dominar-ne les funcions bàsiques.

Els tallers estan impartits per estudiants de la Universitat de Lleida que realitzen l’assignatura de Matèria transversal, amb la coordinació de la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Lleida.

Calendari:

• Iniciació a la informàtica i a internet. 12, 14, 19 i 21 de febrer.
  • Ús d’ Nivell bàsic. 26 i 28 de febrer.
  • Ús d’ Nivell avançat. 5 i 7 de març.
  • Missatgeria al mòbil. WhatsApp i més. 12 i 14 de març.

Horaris i lloc:
L’horari de les sessions serà de 17 a 19 h i es realitzaran a l’Aula de formació (2a planta).

Inscripcions:
Per a participar als tallers d’informàtica i internet, cal inscriure’s prèviament a l’Àrea d’audiovisuals de la biblioteca. Tots els tallers són gratuïts i el nombre de places és limitat.

Normativa:

• Les persones interessades en participar als tallers cal que s’inscriguin prèviament, omplint una butlleta d’inscripció que podran sol·licitar a la sala d’audiovisuals de la biblioteca.
  • La biblioteca contactarà amb les persones interessades per confirmar la disponibilitat de places.
  • Les persones que no es puguin inscriure en aquests tallers per falta de places, tindran prioritat en la propera edició del taller.
  • Les persones inscrites al taller que no assisteixin a alguna de les sessions, sense justificació, quedaran excloses a participar en propers tallers organitzats per la biblioteca.

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )