Celebrem el Dia de la dona a la biblioteca

El dia 8 de març se celebra el dia Internacional de les dones o Dia de la dona treballadora. Per commemorar aquest dia, la biblioteca ha organitzat diversos actes adreçats al públic en general.

Dimarts 5 de març, 18 h. Vestíbul de l’Àrea de col·lecció local.
Trobada del grup de cinema amb la directora, guionista i productora de cinema Judit Colell.
Comentarem les pel·lícules “Elisa K”, basada en el llibre “Elisa Kiseljak” de Lolita Bosch, i “53 dies d’hivern”.

Dijous 7 de març, 19 h. Sala d’actes.
“Dones sonores”. Recital de poesia i música de dones per a tothom, a càrrec de la companyia Carn Angèlica (Gemma Reguant, poesia i Anna Alemany, piano).

Dilluns 11 de març, 18 h. Sala de projeccions.
El Documental del mes. “Bobbi Jene”. Dir. Elvira Lind. Dinamarca, Suècia (2017) 94 min. VO en anglès subtitulada en català.

A través d’aquestes activitats i d’altres que es realitzen durant l’any, la biblioteca participa al III Pla Municipal de Polítiques d’Igualtat de Gènere a Lleida 2017-2021, coordinat per la Regidoria d’Igualtat de l’Ajuntament de Lleida. L’objectiu és difondre les creacions i expressions culturals de les dones, visibilitzar-les i posar-les en valor.

Us hi esperem!

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )