Tertúlia amb Judit Colell

Dimarts 5 de març tindrà lloc a la biblioteca una trobada amb la directora, guionista i productora de cinema Judit Colell.

Colell ha realitzat els curtmetratges curtmetratge Clara Foc (1991) i Escrit a la pell (1996), que  va ser nominat al Premi Goya en la seva categoria.  És també directora dels llargmetratges Dones (2000), 53 dies d’hivern (2006) i Elisa K (amb Jordi Cadena), basada en la novel·la Elisa Kiseljak de Lolita Bosch, i que va obtenir el Premi del Jurat al Festival Internacional de Cinema de Sant Sebastià i el Premi Nacional de Cinema de la Generalitat de Catalunya.

Així, en la trobada del dia 5, els i les assistents tindran l’oportunitat de participar a la tertúlia amb la directora, conduïda pel coordinador del grup de cinema de la biblioteca, Jordi Larios, i comentar i veure fragments de les pel·lícules “Elisa K” i “53 dies d’hivern”.

Us hi esperem!

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )